آمادگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برای همکاری مشترک با دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی
به گزارش روابط عمومی، در این جلسه که با حضور دکتر حسین یاری (معاون پژوهشی سازمان)، دکتر مهران زالی (مشاور ریاست سازمان)، دکتر منیژه سلیمانیفر (مدیر گروه پزشکی مبتنی بر سبک زندگی)، دکتر مریم صداقت (عضو هیئت علمی) با دکتر علیرضا خوشدل رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی در محل ساختمان ستادی این دانشگاه برگزار شد، طرفین بر لزوم همافزایی برای اجرای طرحهای کلان ملی در حوزه سلامت تاکید کردند.
در ابتدای این نشست، نمایندگان جهاد دانشگاهی به تشریح دستاوردها و پتانسیلهای خود در «گروه پژوهشی پزشکی مبتنی بر سبک زندگی»، «کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت» و «طرح پایش سلامت» پرداختند؛ در مقابل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی نیز ضمن استقبال از این اقدامات، تجربیات مشابه و موفق این دانشگاه را در بیمارستان فرهیختگان تشریح کرد و آن را بستری مناسب برای آغاز همکاریهای دوجانبه دانست.بررسی راهکارهای اجرای طرح پایش سلامت کارکنان، راهاندازی شبکه غیردولتی ارتقای سلامت و تولید محتوای رسانهای و آموزشی با موضوع سبک زندگی سالم، از مهمترین محورهای این گفتگو بود.
همچنین طرفین در خصوص بومیسازی و منطقهایسازی اهداف سند ملی کنترل بیماریهای غیرواگیر (NCD) تبادل نظر کرده و آمادگی خود را برای اشتراکگذاری ظرفیتهای پژوهشی و رسانهای جهت تحقق این اهداف و ارتقای سلامت عمومی جامعه اعلام کردند.
هیچ نظر! یکی از اولین.