دومین نشست صمیمانه با جمعی از همکاران متولد فصل بهار برگزار شد
به بهانه شادباش سالروز تولد همکاران متولد اردیبهشت ماه(فصل بهار)، نشست صمیمانه ای با حضور رییس سازمان برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی، در این نشست که مطابق سنت هر ماه برگزار می شود، دکتر سیدمهدی طبایی، رییس سازمان ضمن تبریک سالروز تولد همکاران، وضعیت کاری و احوال شخصی آنان را جویا شد و هدایایی به رسم یادبود به حاضران تقدیم گردید.
در این دورهمی صمیمی، برخی همکاران نقطه نظرات خود در خصوص بهبود عملکرد بخش های مختلف سازمان را بدون واسطه با ریاست سازمان مطرح کردند و در ادامه دکتر سیدمهدی طبایی دستوراتی را برای پیگیری موارد مطرح شده صادر نمود.
اسامی میهمانان حاضر در نشست:
خانم ها: دکتر عاطفه شهبازی، پرنیا همتی، پروین غواصی و خانم ساغر محمدبیگی.
آقایان: دکتر مهران زالی، سیداحمد هاشمی نیا، دکتر نیما گنجی، دکتر سبحان کاظمی، مجید وافی، آرمین ناظمی زاده.


















هیچ نظر! یکی از اولین.