گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سازمان
همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از همکاران روابط سازمان با اهدای شاخه گل تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر سیدمهدی طبایی رییس، علیرضا عمومی معاون پشتیبانی، جواد درودگریان و دکتر یاسر صادقی از اعضای شورای معاونان و مشاوران سازمان با حضور در اداره روابط عمومی سازمان و اهدای گل به همکاران این اداره، ضمن تبریک این روز از تلاش های خانم ها ساوه ای، گودرزی و آقای خسروی تقدیر کردند.
هیچ نظر! یکی از اولین.