با حکم رییس سازمان؛
مسوول راه اندازی گروه پژوهشی تنظیم ایمنی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران منصوب شد
با صدور حکمی از سوی دکتر سیدمهدی طبایی، دکتر محمد مرادی به عنوان مسوول راه اندازی گروه پژوهشی تنظیم ایمنی سازمان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان در متن این حکم خطاب به دکتر مرادی آمده است:
با عنايت به تعهد، تخصص و تجربيات ارزشمند جنابعالي به موجب اين حكم بعنوان مسوول راه اندازي گروه پژوهشي” تنظيم ايمني ( Immunomodulation ) “سازمان علوم پزشكي تهران منصوب مي گرديد.
اميد است با اتكال به خداوند متعال و بهره گيري از توان علمي و اجرايي اعضاي محترم سازمان، تعامل سازنده با اعضاي هيات علمي و پژوهشگران مرتبط و بكارگيري ظرفيت هاي ويژه مركز خدمات تخصصي آسم و آلرژي در اين راه موفق و مويد باشد .
توفيق روز افزون شما را در انجام وظايف محوله از درگاه ايزد منان مسئلت دارم.
گفتنی است پیش از این دکتر محمد مرادی به عنوان عضو هیات علمی گروه پژوهشی لیزر پزشکی سازمان مشغول فعالیت بوده اند.
هیچ نظر! یکی از اولین.