نشست صمیمانه با جمعی از همکاران متولد فصل بهار برگزار شد
به بهانه شادباش و تبریک تولد همکاران متولد فروردین و اردیبهشت ماه(فصل بهار)، نشست صمیمانه ای با حضور رییس سازمان برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی، در این نشست که مطابق سنت هر ماه برگزار می شود، دکتر سیدمهدی طبایی، رییس سازمان ضمن تبریک سالروز تولد همکاران، وضعیت کاری و احوال شخصی آنان را جویا شد و هدایایی به رسم یادبود به حاضران تقدیم گردید.
در این دورهمی صمیمی، برخی همکاران نقطه نظرات خود در خصوص بهبود عملکرد بخش های مختلف سازمان را بدون واسطه با ریاست سازمان مطرح کردند و در ادامه دکتر سیدمهدی طبایی دستوراتی را برای پیگیری موارد مطرح شده صادر نمود.
اسامی میهمانان حاضر در نشست:
خانم ها: مریم جهانشیری، فرشته سرافرازی، زهرا حیدری، سمیه موزونی، مرجان محمدی، شکوفه همتی
آقایان: علیرضا عمومی، یاسر صادقی، جواد مطلبی، محمد شمشیری
هیچ نظر! یکی از اولین.