جلسه پنجاه و دوم شورای معاونان و مشاوران سازمان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی، دکتر سیدمهدی طبایی رییس سازمان در این جلسه از تلاش های مدیران و کارکنان سازمان در طول جنگ تحمیلی اخیر برای ادامه خدمت رسانی و فعالیت های جهادی تقدیر کرد.
وی با اشاره به چالش های جدی در حوزه های مختلف آموزشی و پژوهشی سازمان به دلیل شرایط فعلی کشور، بر ضرورت آمادگی مراکز درمانی برای ارایه خدمات و پاسخگویی به نیازهای بیماران و مراجعان بویژه در حوزه دندانپزشکی، درمان در منزل و آسم و آلرژی تاکید کرد.
دکتر طبایی گفت: با افزایش هزینه ها و دستمزدها در سال جدید، وصول مطالبات معوقه و صرفه جویی در هزینه ها باید بطور جدی پیگیری شود.
در ادامه جلسه، معاونان و مشاوران سازمان به ارایه گزارش عملکرد بخش های مختلف طی چهل روز اخیر و دوران جنگ تحمیلی و برنامه های آتی برای ادامه و بهینه سازی فعالیت ها پرداختند.
علیرضا عمومی، معاون پشتیبانی و منابع سازمان در این جلسه با اشاره به ابلاغیه دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی در خصوص نحوه فعالیت کارکنان از ۲۲ فروردین ماه، اعلام کرد که سازمان تا اطلاع بعدی موظف به رعایت این ابلاغیه بوده و تمامی دورکاری ها لغو شده است و چنانچه برخی همکاران امکان حضور در محل کار ندارند می توانند با تایید مدیر مربوطه از مرخصی استحقاقی استفاده نمایند.
در ادامه موضوعات مختلفی از جمله پیگیری دریافت اینترنت بین المللی از طریق اپراتورهای تلفن همراه کشور برای امور پژوهشی، تصمیم گیری در خصوص برگزاری دوازدهمین کنگره بین المللی زخم در اردیبهشت ماه، تفاهم نامه پژوهشی با بنیاد ملی علم ایران، تدوین بسته های آموزشی و خدمات درمانی در حوزه سلامت روان در دوران جنگ با همکاری معاونت آموزش و درمان، ارایه آموزش امداد و نجات به سازمان ها و عموم مردم و ایجاد کمپین های دانشجویی فرهنگی پس از بازگشایی دانشگاهها مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
پس از جلسه نیز، اعضای شورا به همراه ریاست محترم سازمان به مناسبت ۲۳ فروردین روز دندانپزشک، با حضور در کلینیک دندانپزشکی سازمان از دندانپزشکان تلاشگر جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تقدیر کردند.
هیچ نظر! یکی از اولین.