تقدیر از دندانپزشکان سازمان به مناسبت روز دندانپزشک
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، امروز ۲۳ فروردین مصادف با گرامیداشت روز دندانپزشک، رییس و اعضای شورای معاونان به همراه مسوولان و مدیران درمان سازمان با حضور در کلینیک دندانپزشکی و اهدای گل از زحمات دندانپزشکان تقدیر کردند.
هیچ نظر! یکی از اولین.