مدیر درمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران خبر داد: واکسیناسیون بیش از 6500 نفر در مرکز واکسیناسیون جهاد دانشگاهی
بالغ بر 6500 نفر در مرکز واکسیناسیون جهاد دانشگاهی واکسینه شدند. به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، امیر للـهگانی مدیر درمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: همانطور که در...
بالغ بر 6500 نفر در مرکز واکسیناسیون جهاد دانشگاهی واکسینه شدند.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، امیر للـهگانی مدیر درمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: همانطور که در خبرها اعلام شد، در راستای مسئولیت اجتماعی این سازمان، اولین مرکز واکسیناسیون جهاد دانشگاهی در واحد علوم پزشکی تهران آغاز به کار کرده است. این مرکز که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز بهداشت جنوب فعالیت می کند ظرفیتی بالغ بر تزریق 400 دوز واکسن در روز را دارد و تا کنون هموطنان عزیزمان از طریق این مجموعه بالغ بر 6500 دوز واکسن دریافت کرده اند.
مدیر درمان جهاد علوم پزشکی تهران ادامه داد: جهاد دانشگاهی مستقیما مسئولیتی در زمینه واکسیناسیون ندارد اما با توجه به شرایط کنونی کشور اعلام آمادگی کردیم تا در این امر مهم به سیستم بهداشت و درمان کشور کمک کنیم و امیدواریم که با سرعت گرفتن واردات واکسن به کشور، شاهد کاهش فوت هموطنان خود باشیم.







هیچ نظر! یکی از اولین.