پنجاه و هشتمین نشست شورای معاونان سازمان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی سازمان، در ابتدای این جلسه گزارشها و مباحث متنوعی از سوی معاونتها و بخشهای مختلف سازمان مطرح شد. بررسی فرآیند فروش املاک و تجمیع ساختمانهای سازمان با هدف بهینهسازی فضاها، و همچنین بررسی نحوه فعالیتهای پژوهشی پژوهشکده ذیل تفاهمنامه با بنیاد ملی علم ایران از جمله موضوعات آغازین این نشست بود.
در ادامه جلسه، موضوع حضور متخصصان ایمونولوژیست و تشکیل گروه پژوهشی مرتبط با کلینیک آسم و آلرژی سازمان مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد هسته اولیه فعالیتهای پژوهشی در بخش دندانپزشکی سازمان نیز با بهره مندی از حضور دکتر هاشمی تشکیل گردد.
همچنین در حوزه فناوری و خدمات، گزارشی از نحوه فعالیت و توسعه اپلیکیشن «دمپلاس» به اعضای شورای معاونان ارائه شد.
در بخش دیگری از این نشست، معاونت فرهنگی برنامههای خود را تشریح کرد که بر این اساس، برنامه رونمایی از پوستر جشنواره روایتهای دانشجویی ایران برای روز ۱۷ خردادماه و برنامه فعال شدن مجدد سازمان دانشجویان، کانونهای دانشجویی و روزنامه پورسینا مورد تبادل نظر قرار گرفت.
در ادامه نیز مباحثی پیرامون تعیین شاخصهای عملکردی جهت انتخاب جهادگر نمونه برای دفتر مرکزی و در سطح سازمانی مطرح شد و اعلام گردید که یکشنبه آینده ۲۴ خردادماه، مراسم تقدیر از همکاران طرحهای پایش سلامت برگزار خواهد شد.
هیچ نظر! یکی از اولین.