نشست همافزایی مدیران مراکز درمانی معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد
به گزارش روابطعمومی سازمان، این نشست چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۵ با حضور دکتر حسین یاری معاون پژوهش و فناوری سازمان، دکتر دانیال آل بویه مدیر مرکز درمان در منزل «دَم»، بهاره کاشانی موحد مدیر مراکز خدمات تخصصی دندانپزشکی، ایمونولوژی و آلرژی و ارتقای سلامت، و صابر ارکیا مشاور بازاریابی معاونت برگزار شد.
حاضران در این نشست بر لزوم طراحی پکیج های ترکیبی و یکپارچه میان خدمات حضوری، مشاوره آنلاین و مراقبتهای در منزل، ایجاد بستههای خدماتی مشترک و ارجاع هوشمند بیماران بین مراکز دندانپزشکی، ارتقای سلامت، آسم و آلرژی و درمان در منزل ، بهرهگیری از ظرفیتهای گروه پژوهشی پزشکی مبتنی بر سبک زندگی برای غنیسازی خدمات بالینی با رویکردهای پیشگیریمحور و مداخلات مبتنی بر تغییر رفتار و همچنین هماهنگی در حوزه نوبتدهی، پرونده الکترونیک سلامت، پایش هوشمند بیماران و ارائه خدمات تخصصی آسم، آلرژی، دندانپزشکی و مراقبتهای خانگی تأکید نمودند.
مدیران مراکز ضمن مرور ظرفیتها و دستاوردهای هر بخش، بر ایجاد اکوسیستم یکپارچه سلامت تأکید کردند. رویکردی که کاملاً همراستا با مأموریت معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی است که بر پیوند پژوهش، فناوری و خدمت بهمنظور پاسخگویی به نیازهای واقعی جامعه تمرکز دارد.
هیچ نظر! یکی از اولین.