دومین جلسه شورای راهبری مراکز درمانی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد
به گزارش روابطعمومی، در این جلسه ابتدا موضوع نحوه تعرفه گذاری انواع خدمات ارائهشده در کلینیک دندان پزشکی، آسم و آلرژی و ارتقا سلامت مورد بررسی و تبادل نظر اعضای شورا قرار گرفت. در این راستا، تعرفه خدمات در مراکز سهگانه درمانی مورد ارزیابی قرار گرفت و اعضای شورا دیدگاهها و پیشنهادهای خود را در خصوص نحوه ساماندهی و بهروزرسانی تعرفهها مطرح کردند.
همچنین در ادامه جلسه، نحوه افزایش تعرفه خدمات در سال ۱۴۰۵ بر اساس مصوبه هیئت دولت و با استناد به کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اعضای شورا با تأکید بر ضرورت انطباق تعرفهها با ضوابط ابلاغی و در عین حال توجه به شرایط ارائه خدمات در مراکز، دیدگاههای کارشناسی خود را در این زمینه مطرح کردند.

در پایان، بر لزوم برنامهریزی منسجم برای اجرای مصوبات مرتبط با تعرفه خدمات و ارتقای کیفیت ارائه خدمات در مراکز درمانی سه گانه تأکید شد. این نشست در ادامه روند جلسات شورای راهبری با هدف ساماندهی، توسعه و ارتقای خدمات مراکز درمانی معاونت پژوهشی برگزار شد.
هیچ نظر! یکی از اولین.