انتصاب دبير شوراي راهبري توسعه مركز درمان در منزل سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران، دکتر سید مهدی طبائی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران با صدور حکمی «دکتر سالار ارزیده» را به عنوان « دبير شوراي راهبري توسعه مركز...
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران، دکتر سید مهدی طبائی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران با صدور حکمی «دکتر سالار ارزیده» را به عنوان « دبير شوراي راهبري توسعه مركز درمان در منزل » منصوب کرد.
در حکم انتصاب ارزیده آمده است:
نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالي در حوزه مديريت و راهبري مراكز خدمات تخصصي و درماني، به موجب اين حكم به سمت «دبير شوراي راهبري توسعه مركز درمان در منزل جهاددانشگاهي علوم پزشكي تهران» منصوب ميشويد.
اميد است با اتكال به خداوند متعال و با بهرهگيري از توان علمي و اجرايي خود و ديگر اعضاي شورا، در راستاي تحقق اهداف و سياستهاي كلان مركز و ارتقاء سطح كمي و كيفي خدمات درماني و شبكه سازي در قالب شعب اين مركز، در اين مسئوليت خطير موفق و مؤيد باشيد.
توفيق روزافزون جنابعالي را در انجام اين امر از خداوند متعال خواستارم.
هیچ نظر! یکی از اولین.