سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران در پیشگیری از بیماریها نقشآفرینی میکند
به گزارش روابط عمومی سازمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسن فارسی در پیامی خطاب به دکتر مسعود حبیبی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران به منظور حضور و ارائه خدمات درمانی به شهروندان تهران در «نمایشگاه سلامت شهرداری» قدردانی کرد.
در متن پیام معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی آمده است:
«سلام عليكم؛
با احترام و آرزوي توفيق، به اين وسيله از تلاش و خدمترساني تخصصی جنابعالی و همكارانتان به شهروندان تهرانی در جريان برگزاری نمايشگاه سلامتمحور به ميزباني شهرداری منطقه شش تهران در هفته اول ارديبهشتماه جاری(بلوار كشاورز / بوستان لاله) قدردانی میكنم؛ بدون ترديد افزايش سطح دسترسی شهروندان به خدمات تخصصی مراكز و درمانگاههای تابعه آن سازمان و نیز اجرای طرحهای پايش سلامت، نقش محوری را هم در موضوع مهم پيشگیری از بيماریها و هم درمان بيماران ايفا میكند كه این نیاز در كلانشهرهایی مثل تهران بزرگ روز به روز بیشتر احساس میشود.
از خداوند سبحان، سلامتی و موفقيت جنابعالی و همكاران خدوم آن سازمان و مراكز درمانی تابعه خدمترسان به مردم شريفمان را مسئلت میكنم.»
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران، خدمات سلامت سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران توسط کلنیکهای «دندانپزشکی»، «آسم و آلرژی»، «درمان در منزل» (دم) ، «زخم و لیزر» و «ارتقا سلامت» این مجموعه در نمایشگاه سلامت محور شهرداری ارائه شد.
همچنین گروه پژوهشی «سبک زندگی» سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران درخصوص پایش سلامت، اقدام به طراحی یک پرسشنامه الکترونیکی کرده و از شهروندان تهرانی خواست به منظور پایش وضعیت سلامت به سوالها پاسخ دهند.

انتهای پیام
هیچ نظر! یکی از اولین.