برگزیدگان نوزدهمین همایش نکوداشت مقام استاد معرفی شدند
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، سنت حسنه برگزاری نکوداشت مقام استاد با هدایت داهیانه بزرگانی چون استاد دکتر علیرضا یلدا، استاد دکتر شمس شریعت طربقان و استاد دکتر مسلم بهادری مستمرا از سال ۱۳۸۰ تاکنون در حال برگزاری است و تلاش شده است با تکریم علما و دانشمندان از علم و دانش تقدیر کند تا چراغی پیش روی نسل جوان باشند.
در این دوره همایش، به پیشنهاد و انتخاب دانشگاهیان و دانشجویان از ۱۰ هیئت علمی برگزیده دانشگاه علوم پزشکی تهران تقدیر به عمل خواهد آمد که اسامی آنها به شرح ذیل است:
- جناب آقاي دكتر اردشیر قوامزاده؛ استاد ارجمند هماتولوژی دانشکده پزشکی
- جناب آقاي دكتر اكبر سلطاني؛ استاد ارجمند غدد دانشکده پزشکی
- جناب آقاي دكتر حميد عمادي کوچک؛ استاد ارجمند بیماری های عفوني دانشکده پزشکی
- جناب آقاي دكتر محمدحسين نبيان؛ استاد ارجمند ارتوپدي دانشکده پزشکی
- سركار خانم دکتر نسيم خواجوي راد؛ استاد ارجمند بیماری های داخلي دانشکده پزشکی
- سركار خانم دکتر سلاله امامقليپور؛ استاد ارجمند بيوشيمي دانشکده پزشکی
- سركار خانم دکتر پگاه صراف ؛ استاد ارجمند اندودنتيكس دانشکده دندانپزشکی
- جناب آقاي دكتر محسن امين؛ استاد ارجمند غذا و دارو دانشکده داروسازی
- جناب آقاي دكتر اكبر فتوحي؛ استاد ارجمند اپيدميولوژي دانشکده بهداشت
- سركار خانم دكتر سارا فريدوننيا؛ استاد ارجمند فيزيوتراپي دانشکده توانبخشی
شیوه نامه برگزاری این همایش که برای رسیدن به لیست نهایی به کار گرفته شد بدین ترتیب بود که ابتدا «هیات دانشجویی» متشکل از نمایندگان دانشجویی ورودی رشتههای مختلف و سپس «هیات دانشگاهی» متشکل از ریاست و معاونین دانشکدهها و برخی اساتید برگزیده دوره های گذشته همایش، با در نظر گرفتن معیار «معلمی کردن» فهرستی از اساتید شاغل در هر دانشکده را پیشنهاد دادند و سپس وجه اشتراک این دو لیست تهیه و با مشورت با اعضای هیات ژوری همایش، لیست نهایی انتخاب شد.
لازم به ذکر است، در ۱۸ دوره قبلی این همایش، دبیرخانه دائم نکوداشت مقام استاد معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران طی مراسم باشکوهی از ۱۹۸ استاد فرهیخته این دانشگاه تجلیل به عمل آمده است.
هیچ نظر! یکی از اولین.