همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی انجام شد / تبریک و تقدیر از روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران
مدیر کل روابط عمومی جهاد دانشگاهی با ارسال پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از تلاش ها و برنامه های روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی در چند وقت گذشته تقدیر کرد. ابوالقاسم رئیسی ، مدیر...
مدیر کل روابط عمومی جهاد دانشگاهی با ارسال پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از تلاش ها و برنامه های روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی در چند وقت گذشته تقدیر کرد.
ابوالقاسم رئیسی ، مدیر کل روابط عمومی جهاد دانشگاهی با ارسال پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از تلاش ها و برنامه های روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تقدیر کرد.
در بخش هایی از این پیام آمده است: فرارسيدن روز روابط عمومي و ارتباطات فرصت مغتنمي است تا نقش انكارناپذير و جايگاه روابط عمومي را در پيشبرد اهداف جهاددانشگاهي ارج نهيم، زيرا برخلاف بسياري از سازمانها، نهادها و دستگاه هاي اجرائي كشور كه طيف همگني از وظايف را در دستور كار دارند، در جهاددانشگاهي با تنوعي از فعاليتها و دستاوردها در حوزههاي پژوهش و فناوري، آموزش و كارآفريني، تجاريسازي و فرهنگي مواجه هستيم.
همچنین در بخش دیگری از این پیام با اشاره به تلاش مضاعف و ايفاي نقش مؤثر روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در فعالیت های مرتبط اشاره شده است که این روزها جهاد دانشگاهی علوم پزشگی آگاهانه پا در عرصه يك فعاليت دشوار گذاشته و جهادگونه فعاليت ميكنند./ انتهای مطلب
هیچ نظر! یکی از اولین.