نامه تبریک رئیس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به دکتر حسین قناعنی سرپرست دانشگاه
دکتر مسعود حبیبی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در نامه ای خطاب به دکتر حسین قناعتی انتخاب وی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت. در نامه حبیبی خطاب به قناعتی آمده است:...
دکتر مسعود حبیبی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در نامه ای خطاب به دکتر حسین قناعتی انتخاب وی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت.
در نامه حبیبی خطاب به قناعتی آمده است:
با سلام و احترام؛
انتصاب شايسته جنابعالي را به سرپرستي دانشگاه علوم پزشكي تهران تبريك و تهنيت عرض مينمايم. يقيناً حضور ارزشمند شما كه از يادگاران دفاع مقدس و نمادي از ايثار و از خودگذشتگي، و در عرصه علم و دانش الگوي پر افتخار تلاش، نوآوري و خدمت ميباشيد، مايه مباهات خواهد بود.
توفيق روز افزون شما را از خداوند منان خواهانم.
با آرزوی توفیق الهی
مسعود حبیبی
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران هم در پاسخ به نامه رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران نوشت:
رئیس محترم سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران
با سلام و احترام
به مصداق حدیث شریف «کُلُّکُم راعٍ وَ کُلُّکُم مَسئولٌ» همگی مسئولیم تا آنچه را در توان داریم در زمینه های مختلف از جمله عرصه های اجرایی، با هدف ارتقاء و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و به ویژه نظام سلامت میهن عزیزمان به کار گیریم. ضمن سپاسگزاری از پیام تبریک جنابعالی، امیدوارم همه ما بتوانیم نقش خود را آنچنان که مورد رضای حق تعالی است ایفاء نمائیم.
هیچ نظر! یکی از اولین.