دکتر مسعود حبیبی روز خبرنگار را تبریک گفت
به مناسبت فرارسیدن 17مرداد دکتر مسعود حبیبی رییس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم...
به مناسبت فرارسیدن 17مرداد دکتر مسعود حبیبی رییس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، دکتر مسعود حبیبی با قدردانی از خبرنگاران مجموعه و همکاران خبری این حوزه گفت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در انعکاس آرا و و نظرات صاحب نظران و تبادل اندیشه ها دارند و نقش نظارتی رسانه در جامعه از مهمترین ظرفیت های اصلاح امور و تعالی و پیشرفت جامعه است.
گفتنی است که در جریان کشتار دیپلمات های ایران در مزار شریف به دست طالبان در تاریخ 17 مرداد سال 1377، محمود صارمی، مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید.
از آن روز 17 مرداد در تقویم ملی ایران به نام روز خبرنگار ثبت شده است.
هیچ نظر! یکی از اولین.