هفدمین همایش نکوداشت مقام استاد برگزار می گردد
xosotin chelseathông tin chuyển nhượngcâu lạc bộ bóng đá arsenalbóng đá atalantabundesligacầu thủ haalandUEFAevertonfutebol ao vivofutemaxmulticanaisonbetbóng đá world cupbóng đá inter milantin...
هفدهمين همايش نكوداشت مقام استاد روز چهار شنبه، 27 آذرماه برگزار مي شود.
سازمان جهاد دانشگاهي علوم پزشكي تهران با مشارکت دانشجویان همکار سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، هفدهمين همايش نكوداشت مقام استاد را در تاريخ چهارشنبه 27 آذرماه در محل تالار ابن سینا دانشکده پزشکی برگزار مي كند.
در این همايش دانشجويان و دانشگاهيان از 10 استاد برگزیده دانشگاه علوم پزشكي تهران تقدير بعمل می آورند.
در این دوره از همایش از دانشکده پزشکی دکتر مرتضی تقوی و دکتر محمدصادق فاضل از گروه آموزشی جراحی، دکتر آذرخش مکری از گروه آموزشی روانپزشکی، دکتر عبدالهادی ناجی از گروه آموزشی روماتولوژی و دکتر حامد اخوی زادگان از گروه آموزشی اورولوژی برگزیده شده اند.
از دانشکده دندانپزشکی دکتر افشین خورسند از گروه آموزشی پریودانتیکس و دکتر یوشیاهورفوا از گروه جراحی فک و صورت برگزیده شده اند.
دانشجویان دانشگاه از دانشکده داروسازی دکتر کامبیز گیلانی هیئت علمی گروه فارماسیوتیکس را به عنوان استاد برگزیده این دوره انتخاب کرده اند.
همچنین استاد برگزیده دانشکده های بهداشت و پیراپزشکی در این دوره به ترتیب دکتر امیرحسین محوی و دکتر سعید واحدی هستند.
لازم به ذکر است که از دکتر سعید نمکی وزیر محترم بهداشت، دکتر سید حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی، دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت و جمعی از نمایندگان مجلس و دانشگاهیان برای حضور در این همایش دعوت بعمل آمده است.
گفتنی است دبیرخانه همایش نکوداشت مقام استاد از سال 1380 به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تاسیس گردید و تاکنون در 16 دوره و طی مراسمی باشکوه از 177 استاد فرهیخته این دانشگاه تجلیل به عمل آورده است.
هیچ نظر! یکی از اولین.