برگزاری ششمین سمپوزیوم و سومین جشنواره ملی خود مراقبتی و آموزش بیمار
ششمین سمپوزیوم و سومین جشنواره ملی خود مراقبتی و آموزش بیمار، با امتیاز بازآموزی برای رشته های علوم پزشکی برگزار می شود. به گزارش خبرنگار ایسنا از دفتر جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران؛ محورهای این...
ششمین سمپوزیوم و سومین جشنواره ملی خود مراقبتی و آموزش بیمار، با امتیاز بازآموزی برای رشته های علوم پزشکی برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا از دفتر جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران؛ محورهای این سمپوزیوم و جشنواره شامل فعالیت فیزیکی، تغذیه سالم، سلامت روان و مصرف دخانیات است.
گفتنی است این سمپوزیوم و جشنواره ملی سه شنبه 2 مرداد ماه سال جاری برابر با جولای 2018 میلادی مصادف با روز جهانی خود مراقبتی برگزار می شود. تاریخ ثبت نام این جشنواره 20/3/97 تا 10/4/97 و تاریخ ثبت نام سمپوزیوم 20/3/97 تا 1/5/97 است. علاقه مندان جهت ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه الکترونیکیwww.patient-education.ir مراجعه کنند.
متقاضیان حقوقی واجد شرایط شرکت در این جشنواره، شامل بیمارستان ها، مراکز سرپایی، مراکز تحقیقاتی، انجمن های علمی، سازمان های مردم نهاد سلامت محور، شرکت های دانش بنیان و سازمان ها و مراکز تولید و عرضه کننده محصولات مرتبط است.
شایان ذکر است تحویل گواهی مبتنی بر تایید مستندات از سازمان های نظارتی مرتبط الزامی می باشد.
هیچ نظر! یکی از اولین.