انتصاب دکتر محمد مهدی زیرک ساز به عنوان مسئول راه اندازی پژوهشكده فن آوری هاي ترميم زخم و بافت (يارا)
طی حکمی از سوی دکتر سید مهدی طبایی سرپرست جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشكی تهران، جناب آقای دکتر محمد مهدی زیرک سازبه عنوان مسئول راه اندازی پژوهشكده فن آوری های ترميم زخم و بافت (يارا) منصوب گرديد.(...
طی حکمی از سوی دکتر سید مهدی طبایی سرپرست جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشكی تهران، جناب آقای دکتر محمد مهدی زیرک سازبه عنوان مسئول راه اندازی پژوهشكده فن آوری های ترميم زخم و بافت (يارا) منصوب گرديد.( درمانگاه زخم )
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران؛ متن حکم صادره از سوی دکتر طبایی، خطاب به جناب آقای دکتر محمد مهدی زیرک ساز به شرح زیر است:
“نظر به الزام تاسیس پژوهشکده ترمیم زخم در راستای اجرای ماموریت و رسالت خطیر جهاد دانشگاهی بعنوان یک نهاد پیشرو در امر پژوهش و باتوجه به اهمیت موضوع و تسریع در پیشبرد اهداف مربوطه، بدین وسیله جنابعالی بعنوان «مسئول راه اندازی پژوهشکده فنآوری های ترمیم زخم و بافت (یارا)» جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران منصوب شد”.
امید است با توکل به خداوند متعال و استفاده از تمام توان و ظرفیت علمی و اجرایی خویش و دیگر اعضای کارگروه مربوطه، در مسیر تحقق این رویداد علمی ارزشمند موفق و سربلند باشید.
هیچ نظر! یکی از اولین.