دو تن از اعضای سابق جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به مجلس راه یافتند.
در پی برگزاری انتخابات شکوهمند 7 اسفند دو تن از اعضای سابق جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به مجلس راه یافتند. اولین نفر جناب آقای دکتر ابوالفضل سروش معاون سابق فرهنگی واحد با کسب 1138647 رای و به...
در پی برگزاری انتخابات شکوهمند 7 اسفند دو تن از اعضای سابق جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به مجلس راه یافتند.
اولین نفر جناب آقای دکتر ابوالفضل سروش معاون سابق فرهنگی واحد با کسب 1138647 رای و به عنوان دوازدهمین نفر از شهر تهران وارد مجلس شورای اسلامی شد. دومین نفر جناب آقای دکتر محسن علیجانی زمانی از مدیرا سابق واحد با کسب 1071698 رای و بعنوان بیست و هفمین نفر از شهر تهران وارد مجلس شورای اسلامی شد.
لازم به ذکر است دکتر مهدی حسینیان سراجه لو از مدیران سابق واحد نیز از حوزه انتخابیه اهرو هریس به دور دوم انتخابات مجلس راه پیدا نموده است.
جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران بابت این موفقیتها به همکاران سابق خود تبریک می گوید و برایشان آرزوی توفیق روز افزون در این سنگر جدید خدمت را دارد.
هیچ نظر! یکی از اولین.