کارگروه هفته ملی سلامت بانوان در معاونت بهداشت برگزار شد
ایسنای علوم پزشکی تهران – جلسه کارگروه هماهنگی، برنامهریزی و تصمیمگیری در خصوص نحوه برگزاری هفته ملی سلامت بانوان ایران در معاونت بهداشت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، بهمنظور هماهنگی، برنامهریزی و تصمیمگیری در مورد نحوه برگزاری هفته ملی سلامت بانوان ایران، شنبه 11 آبان 98 در معاونت بهداشت جلسه کارگروهی متشکل […]