رییس دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت: سيستم مراقبت هاى اوليه سلامت در ايران يكى از بهترين ها در منطقه است
ایسنای علوم پزشکی تهران – رييس دفتر مديترانه شرقى سازمان جهانى بهداشت گفت: سيستم مراقبت هاى اوليه سلامت در ايران يكى از بهترين ها در منطقه است، زيرا به همه مردم خدمات سلامت را فارغ از محل زندگى...
ایسنای علوم پزشکی تهران – رييس دفتر مديترانه شرقى سازمان جهانى بهداشت گفت: سيستم مراقبت هاى اوليه سلامت در ايران يكى از بهترين ها در منطقه است، زيرا به همه مردم خدمات سلامت را فارغ از محل زندگى و گروه هاى سنى ارائه مى كند و اين سیستم يكى از بهترين نظام هاى مراقبت اوليه سلامت در منطقه محسوب مى شود.
احمد المنظرى بامداد يكشنبه در بدو ورود به تهران جهت شركت در شصت و ششمين اجلاس وزراى بهداشت منطقه مديترانه شرقى در گفت و گو با خبرنگار وبدا افزود: در اين اجلاس بين المللى نه تنها از كشورهاى منطقه، بلكه از ساير كشورها نيز متخصصانى شركت مى كنند و فرصتى براى ايران محسوب مى شود كه موفقيت ها، تجربه ها و چالش هايش را ارائه كرده و با ديگران به اشتراك بگذارد.
وى بيان كرد: سندهاى اصلى اجلاس، جلسه هاى جانبى اجلاس و ساير موارد در اين اجلاس مطرح مى شود.
شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی با حضور ۲۱ کشور منطقه از ۲۲ تا ۲۵ مهر ۹۸ به مدت ۳ روز در تهران برگزار میشود.
انتهای پیام
هیچ نظر! یکی از اولین.