برگزاری شصتمین جلسه شورای معاونان سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان، در ابتدای این نشست، پیشنهادات ارائه شده از سوی اداره روابط عمومی به منظور برنامهریزی و برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سالگرد تاسیس سازمان در تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۵ بررسی شد و هماهنگیهای اولیه در این خصوص صورت گرفت.
در ادامه، مباحث مرتبط با معاونت پشتیبانی مطرح گردید. در این بخش، وضعیت صدور و اعمال احکام استخدامی پرسنل در سال جدید بررسی شد. همچنین روند تجهیز فضای نمایشگاهی پژوهشکده یارا ارایه شد و در پایان این بخش، گزارش مالی کلینیک زخم ارائه و توسط اعضا ارزیابی شد.
بخش دیگری از این جلسه به بررسی برنامهها و فعالیت های مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل اختصاص داشت. در این راستا، ضمن پیگیری وضعیت توسعه و بهروزرسانی اپلیکیشن «دَم»، در خصوص افزودن خدمات جدیدی از جمله مشاوره روانشناسی، خدمات دندانپزشکی و همچنین خدمات تخصصی کلینیک آسم و آلرژی سازمان به سبد خدمات درمان در منزل، بحث و تصمیمگیری شد.
در پایان این نشست نیز حاضران در خصوص فعالیت، چالشها و توسعه بخش بیهوشی دندانپزشکی سازمان به تبادل نظر پرداختند و راهکارهای لازم را ارائه نمودند.
هیچ نظر! یکی از اولین.