نشست صمیمانه با جمعی از همکاران متولد خرداد ماه برگزار شد
به گزارش روابطعمومی، در این نشست که مطابق سنت هر ماه برگزار می شود، دکتر سیدمهدی طبایی، رییس سازمان ضمن تبریک سالروز تولد همکاران، وضعیت کاری و احوال شخصی آنان را جویا شد و هدایایی به رسم یادبود به حاضران تقدیم گردید.
در این دورهمی صمیمی، برخی همکاران نقطه نظرات خود در خصوص بهبود عملکرد بخش های مختلف سازمان را بدون واسطه با ریاست سازمان مطرح کردند و در ادامه دکتر سیدمهدی طبایی دستوراتی را برای پیگیری موارد مطرح شده صادر نمود.
این جلسات به بهانه تبریک تولد همکاران گرامی، ماهانه با هدف ارتباط مستقیم و بی واسطه با حضور رییس و مسوولان سازمان، توسط روابط عمومی برگزار می گردد.
اسامی میهمانان حاضر در نشست:
خانم ها:مریم لهراسبی، بهاره کاشانی موحد، لیلا عظیمی، وحیده علی نقی، مهسا افتخاری و فاطمه رحمتی
آقایان: دکتر حسین یاری، دکتر محمدحسن سهیلی فر و ابراهیم محمدنیا







































هیچ نظر! یکی از اولین.