جلسه پرسش و پاسخ اداری مالی همکاران با مسوولان معاونت پشتیبانی برگزار شد
سه شنبه 19 تیرماه، جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ همکاران سازمان با مسوولان معاونت پشتیبانی در خصوص امور اداری و مالی پرسنل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، در این جلسه که با حضور جناب آقای علیرضا عمومی معاون محترم پشتیبانی، سرکارخانم لهراسبی مدیر محترم امور اداری، سرکار خانم غواصی مدیر محترم امور مالی و جمعی از پرسنل سازمان در سالن اجتماعات ساختمان شهدای ژاندارمری برگزار شد، همکاران در خصوص مسایل مختلف اداری و مالی از جمله مباحث احکام استخدامی و افزایش حقوق و دستمزد سوالات خود را طرح نموده و مسوولان محترم پاسخ های لازم را ارایه نمودند.
این جلسه در جهت رفع ابهامات و سوالات همکاران محترم و به منظور تعامل هرچه بیشتر مسوولان و پرسنل سازمان برگزار گردید.


















هیچ نظر! یکی از اولین.