با هدف ارتقای عملکرد و چابک سازی/
تشکیل شورای راهبری معاونت ها و واحدهای سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران کلید خورد
شورای راهبری معاونت ها و واحدهای مختلف سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تشکیل می شود.
شورای راهبری معاونت ها و واحدهای مختلف سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تشکیل می شود
به گزارش روابطعمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، این شوراها به منظور ایجاد اتاق فکر، تسریع امور و کاهش زمان برای رسیدگی به مشکلات، افزایش همکاری های بین بخشی و پایش عملکرد بخش های مختلف سازمان تشکیل می شود.
تاکنون مرکز درمان در منزل(دم) و معاونت آموزشی سازمان جلسات اولیه این شورا را برگزار نموده اند.
هیچ نظر! یکی از اولین.