نشست علمی ویژه پژوهشگران با موضوع “نورومارکتینگ “
نشست علمی ویژه پژوهشگران با موضوع “نورومارکتینگ ” روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد. به گزارش معاونت پژوهش و فناوری، در این نشست دکتر امیرحسین محمدی، کارشناس ارشد روانشناسی و دکتری علوم اعصاب شناختی، در این جلسه ابتدا در مورد مفاهیم و تعاریف و همچنین اهمیت […]
نشست علمی ویژه پژوهشگران با موضوع “نورومارکتینگ ” روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد.
به گزارش معاونت پژوهش و فناوری، در این نشست دکتر امیرحسین محمدی، کارشناس ارشد روانشناسی و دکتری علوم اعصاب شناختی، در این جلسه ابتدا در مورد مفاهیم و تعاریف و همچنین اهمیت و ضرورت استفاده از نورومارکتینگ صحبت شد، سپس پیشرفت های چشم گیر ابزار های علوم اعصاب که به کمک دیگر حوزه ها آمده است و همچنین شکاف های بازار یابی سنتی مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه این نشست به نظریه ها و دستاوردهای علوم اعصاب در حیطه تصمیم گیری اشاره شد و پس از آن با معرفی انواع ابزار های نورومارکتینگ، کاربردهای این ابزار مورد بررسی قرار گرفت. در پایان این مباحث، اصول اخلاقی که می بایست در نورومارکتینگ اجرا شود مورد بررسی و بحث قرار گرفت.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید