معرفی همکاران کادر درمان برتر در مردادماه ۱۴۰۱
در ادامه معرفی همکاران برتر مرکز دَم و با بررسی های صورت گرفته توسط واحد کنترل کیفیت مرکز و بر اساس شاخص ها و سنجه های زیر در بخش های مختلف همکاران نمونه مرکز در مردادماه نیز برگزیده شدند. به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، اسامی همکاران نمونه این ماه به شرح […]
در ادامه معرفی همکاران برتر مرکز دَم و با بررسی های صورت گرفته توسط واحد کنترل کیفیت مرکز و بر اساس شاخص ها و سنجه های زیر در بخش های مختلف همکاران نمونه مرکز در مردادماه نیز برگزیده شدند.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، اسامی همکاران نمونه این ماه به شرح زیر است:
دکتر اکرم گیلکی همکار برگزیده واحد پزشکی؛ به خاطر رضایت بیماران از عملکرد تشخیصی – درمانی پزشک، تکمیل منظم قبوض مرکز درمان در منزل، تحویل به موقع قبوض، رضایت بخش ارتباط با بیمار از گزارش گیری عملکردی همکار، همکاری با بخش مالی در زمینه تصفیه حساب، همکاری مطلوب با کادر ستادی و اپراتوری مرکز، عملکرد مطلوب طی بررسی بخش کنترل کیفیت مرکز دم
پروانه عظیمی راد همکار برگزیده واحد پرستاری؛ به خاطر تحویل قبوض در زمان مشخص به مرکز درمانی، رضایت بخش ارتباط با بیماران در زمینه عملکرد تشخیصی و درمانی همکار، تکمیل منظم سامانه راشن، رضایت کادر ستادی و ورودیه مرکز از همکار، رضایت بیماران از نحوه برخورد و رعایت اصول حرفه ای کاری، عملکرد مطلوب طی بررسی بخش کنترل کیفیت مرکز دم
صاحبه بیگدلی همکار برگزیده واحد فیزیوتراپی؛ به خاطر ارسال به موقع برنامه اعزام روزانه، همکاری با بخش های ستادی مرکز، ارائه مناسب قبوض، تکمیل سامانه بر اساس زمان بندی مشخص، رعایت اصول حرفه ای کار، رضایت بیماران در گزارش گیری همکاران بخش ارتباط با بیمار، نحوه برخورد مطلوب با بیماران، عملکرد مطلوب طی بررسی بخش کنترل کیفیت مرکز دم ، همکاری با بخش مالی در زمینه تصفیه حساب
قباد جمالی همکار برگزیده واحد کاردرمانی؛ به خاطر ارائه به موقع قبوض و تکمیل سامانه، رضایت همکاران ورودیه از نحوه تکمیل قبوض ،عملکرد رضایت بخش طبق ارزیابی بخش کنترل کیفی مرکز، عمکرد مطلوب در بخش گزارش گیری بیماران، ارسال به موقع برنامه اعزام روزانه ، همکاری با بخش های ستادی مرکز
گفتنی است شاخص های مورد ارزیابی به شرح زیر است:
❖ اعزام سازی برای سایر واحدهای مرکز و تعهد به کار تیمی
❖ همکاری با کادر ستادی مجموعه
❖ تکمیل منظم سامانه راشن
❖ تکمیل قبوض مرکز برای هر جلسه
❖ رضایت همکاران در بخش ورودیه مرکز (تحویل قبوض)
❖ نظرسنجی و گزارش گیری از بیماران و خانواده های ایشان
❖ سنجش همکاری و رضایت توسط بخش اپراتوری مرکز دم
❖ بررسی بخش کنترل کیفیت مرکز
❖ بررسی ارسال برنامه روزانه (ویژه واحد توانبخشی)
❖ رعایت حداکثری منشور اخلاقی مرکز
❖ همکاری با بخش مالی مرکز
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید