مراسم گرامیداشت روز منابع انسانی برگزار شد
ظهر امروز ۳۰ فرودین ۱۴۰۵ به مناسبت ۲۵ فروردین روز منابع انسانی و همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) از همکاران مدیریت منابع انسانی و خدمات پشتیبانی سازمان تقدیر شد. به گزارش روابطعمومی، دکتر سیدمهدی...
ظهر امروز ۳۰ فرودین ۱۴۰۵ به مناسبت ۲۵ فروردین روز منابع انسانی و همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) از همکاران مدیریت منابع انسانی و خدمات پشتیبانی سازمان تقدیر شد.
به گزارش روابطعمومی، دکتر سیدمهدی طبایی رییس سازمان در این مراسم ضمن تبریک به همکاران حوزه منابع انسانی، از تلاش های ایشان به ویژه طی دو ماه اخیر و دوران جنگ تحمیلی تقدیر کرد.
وی گفت: بزرگترین سرمایه سازمان ها منابع انسانی آنهاست و خوشبختانه جهاد علوم پزشکی تهران با حضور و تلاش خالصانه و ایثارگری شما جزو برخوردارترین دستگاه ها و سازمان های کشور است.
دکتر طبایی افزود: با وجود سختی های بسیار بخصوص طی چند ماه اخیر، حضور و تلاش شما در پشت صحنه، سختی ها را از میان بر می دارد.
در ادامه، علیرضا عمومی معاون پشتیبانی و منابع سازمان نیز ضمن تبریک روز منابع انسانی، گفت: با وجود بحران های مالی و شرایط ناپایدار کشور طی مدت اخیر، خوشبختانه تجربه های قبلی و آمادگی همکاران باعث شده در مدیریت بحران کارآمد عمل کنیم.
در این مراسم که توسط روابط عمومی سازمان برگزار شد، از همکاران بخش اداری و منابع انسانی و خدمات عمومی سازمان با اهدای شاخه گل تقدیر شد.
هیچ نظر! یکی از اولین.