رونمایی از اپلیکیشن مرکز «دم» در سال آینده/ راهاندازی کانال اطلاعرسانی این مرکز
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران، نشست همفکری مرکز درمان در منزل «دم» سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران با پزشکان آنکال این مجموعه برگزار شد.
دکتر دانیال آلبویه، مدیر مرکز درمان در منزل «دم» خطاب به پزشکان آنکال حاضر در این نشست اظهار کرد: هدف از برگزاری جلسه همفکری این است که با نظرات و پیشنهادهای شما آشنا شویم و از نظرات مطرح شده بهرهگیریم.
وی با بیان اینکه حدود ۲ ماه از زمان مدیریت جدید مرکز درمان در منزل سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران میگذرد، خاطرنشان کرد: ما در مرکز «دم» طی دوران مدیریت جدید با چالشهایی مواجه شدهایم و اقداماتی برای حل این چالشها انجام دادهایم. تلاش کردهایم که وضعیت کاری پزشکان آنکال را منسجم و مبتنی بر نظم کنیم و تحقق این موضوع را در دستور کار قرار دادهایم.
آلبویه با بیان اینکه مسائل مالی از دغدغههای پزشکان آنکال به حساب میآید، تصریح کرد: میزان مالیات از چالشهای پزشکان آنکال است و برای حل این مشکل تلاش کردهایم. آخرین پرداختیها برمبنای مالیات ۱۰ درصدی انجام شده و این در حالی است که پرداختیها با کسر مالیات بیشتری در گذشته انجام میشد.
وی درباره پرداخت معوقات نیز توضیح داد: براساس برنامهریزیهای انجام شده، معوقات در اسفند ماه سال جاری پرداخت میشود. اگرچه پرداخت معوقات با تاخیر انجام میشود اما در مواجهه با پرداخت معوقات صبور هستید و به همین دلیل قدردان شما هستم.
مدیر مرکز درمان در منزل «دم» با بیان اینکه در زمینه امور مالی با بانک ملی توافقی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: برمبنای توافق با بانک ملی درنظر داریم که ۱۰۰ پوز فروشگاهی سیار در اختیار پزشکان آنکال قرار دهیم. هنگامی که پوزهای فروشگاهی در اختیار پزشکان قرار دهیم، سهم مرکز و سهم پزشک به هنگام دریافت هزینه خدمات انجام شده، مشخص میشود و سهم پزشکان به حساب آنها واریز میشود.
وی درباره راهاندازی اپلیکیشن مرکز درمان در منزل سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران توضیح داد: براساس برنامهریزیهای انجام شده، اپلیکشین مرکز درمان در منزل سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران در سال آینده رونمایی میشود. هنگامی که این اپلیکشین رونمایی شود، پرداختیها به صورت آنلاین انجام میشود.
مدیر مرکز درمان در منزل «دم» درباره جزئیات اپلیکیشن مرکز «دم» توضیح داد: براساس برنامهریزیهای انجام شده، این اپلیکشین به صورت پایلوت برای برخی گروهها در مرکز دم رونمایی میشود. اگر امور براساس برنامهریزیهای انجام شده صورت گیرد، گروههای دیگر به صورت مرحله به مرحله به اپلیکیشن مرکز دم اضافه میشوند.
توجه به پزشکان آنکال در دستور کار
سارا کماسی، معاون مرکز درمان در منزل «دم» سازمان جهاد دانشگاهی علومپزشکی تهران در این نشست اظهار کرد: مدیریت جدید مرکز «دم»، ارتباط منسجم با پزشکان آنکال را در دستور کار قرار داده و برای حل مشکلات این گروه از پزشکان تلاش میکند.
وی با بیان اینکه برگزاری جلسات همفکری با گروههای مختلف را در دستور کار قرار دادهایم، گفت: مدیریت جدید مرکز «دم» درنظر دارد که جلسات متعددی با گروههای مختلف شاغل در این مجموعه برگزار کند و هدف از برگزاری جلسات همفکری این است که از نظرات گروههای مختلف مطلع شویم.
معاون مرکز «دم» با بیان اینکه سوپروایزرهای مجموعه به عنوان پلهای ارتباطی با ارگانها به حساب میآیند، گفت: خانم علامه به عنوان سوپروایزر بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ خانم نادری به عنوان مسئول ارتباط با نیروهای مسلح و خانم حقیقی نیز به عنوان مسئول امور مراقبت انتخاب شدهاند.
کماسی درباره راههای ارتباطی با مرکز درمان در منزل توضیح داد: روابط عمومی مجموعه نسبت به ایجاد کانال تلگرامی اقدام کرده و اطلاعات از طریق این کانال در اختیار گروههای هدف قرار میگیرد.
سنجش میزان رضایت گیرندگان خدمت
بهزاد عظیمی، مدیر امور مشتریان مرکز درمان در منزل «دم» در این نشست اظهار کرد: مدیریت جدید مرکز درمان در منزل درباره تجمیع بخشهای «اپراتوری» و «گزارشگیری» تصمیم گرفت و این موضوع را یک امر ضروری برشمرد. هدف از تجمیع اپراتوری و گزارشگیری این است که رضایت بیشتر ارائهدهندگان خدمت و گیرندگان خدمت را به دست بیاوریم.
وی درباره میزان رضایتسنجی بیماران گفت: هنگامی که خدمات را به بیماران ارائه میدهیم، با ارتباط پیامکی و تلفنی از میزان رضایتمندی گیرندگان خدمت مطلع میشویم. مولفههای متعددی را برای بررسی میزان رضایتمندی گیرندگان خدمت لحاظ کردهایم، «حضور به موقع در محل خدمت» و «رفتار حرفهای درمانگر» ۲ مولفه مهم برای مرکز «دم» به حساب میآید.
مدیر امور مشتریان مرکز درمان در منزل «دم» با بیان اینکه چارچوبهایی برای افزایش میزان رضایت گیرندگان خدمت درنظر گرفتهایم، افزود: خواهان برخورد سلیقهای گیرنده خدمت با ارائهدهندگان خدمت نیستیم. هنگامی که گیرندگان خدمت نسبت به ثبت شکایت اقدام میکنند، شکایت مطرح شده در کمیسیونهای مربوطه مورد بررسی قرار میگیرد.
وی درباره برخورد با متخلفان توضیح داد: برخورد با متخلفان، شامل روشهای گوناگون مانند «دریافت تذکر کتبی یا شفاهی»، «انفصال همکاری موقت و دائمی» و «جریمههای مالی» میشود.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید