رصد رضایت مندی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی
عضو هیات علمی گروه پژوهشی پزشکی مبتنی بر سبک زندگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: در ۶ ماه گذشته طرح پژوهش سنجی رضایتمندی خدمات گیرندگان از مراکز درمانی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به سفارش معاونت درمان این سازمان انجام شد. دکتر مریم صداقت در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی جهاد دانشگاهی […]
عضو هیات علمی گروه پژوهشی پزشکی مبتنی بر سبک زندگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: در ۶ ماه گذشته طرح پژوهش سنجی رضایتمندی خدمات گیرندگان از مراکز درمانی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به سفارش معاونت درمان این سازمان انجام شد.
دکتر مریم صداقت در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با بیان این مطلب گفت: آگاهی از میزان رضایت از خدمات ارائه شده و ارزیابی فاصله انتظارات از خدمات دریافتی در هر مجموعه خدماتی کلید ارتقاء کیفیت و ارائه خدمات مطلوب تر است.
وی افزود: از سوی دیگر امروزه انجام رضایت سنجی های آنلاین متداول است و شهروندان پس از دریافت خدمت از مراکز گوناگون درمانی، پیامی برای اعلام نظر دریافت می کنند، اما یکی از پرسش های پژوهشی ما در این طرح این بود که شرکت کنندگان در نظرسنجی های میزان رضایت آنلاین چه افرادی هستند و آیا روش انجام نظرسنجی در نتایج آن نقش دارد؟
بنابر اظهارات صدافت، در این طرح یک گروه نمونه قابل قبول از نظر آماری مورد بررسی و نظرسنجی قرار گرفت و از بین ۹۴۰ نفر از افرادی که به مجتمع های درمانی آسم و آلرژی، زخم، پوست، واریس دندانپزشکی و مرکز دم مراجعه کردند، این نظرسنجی انجام شد.
عضو هیئت علمی گروه پژوهشی پزشکی مبتنی بر سبک زندگی خاطرنشان کرد: این نظرسنجی هم به صورت مصاحبه حضوری و هم آنلاین انجام شد، خوشبختانه در مجموع نتایج قابل قبول و خوب بود، برای مثال برخی مجتمع های درمانی مانند آسم و آلرژی رتبه خوبی در بین مراجعه کنندگان داشت و میزان رضایت بالا بود.
وی گفت: ما در این طرح به دنبال ارتقاء خدمات، افزایش کیفیت و بالابردن رضایتمندی مراجعه کنندگان هستیم و اجرای این طرح در قالب های گوناگون ادامه خواهد داشت./ انتهای پیام
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید