حضور در رویدادهایی مثل ایده بازار سلامت به تجربه دانشجویان اضافه میکند
دکتر مژده شهابی، داروساز و مدیر بخش physician experience شرکت اکسون فعالیت شتابدهنده هایی مثل مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی را مهم خواند. این فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران در ارتباط با فعالیت خود در شرکت اکسون گفت: من در بخش مارکتینگ و فروش شرکت اکسون و ایجاد تجربه پزشکان فعالیت دارم. این […]
دکتر مژده شهابی، داروساز و مدیر بخش physician experience شرکت اکسون فعالیت شتابدهنده هایی مثل مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی را مهم خواند.
این فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران در ارتباط با فعالیت خود در شرکت اکسون گفت: من در بخش مارکتینگ و فروش شرکت اکسون و ایجاد تجربه پزشکان فعالیت دارم. این شرکت کمتر از سه سال است که فعالیت جدی در حوزه سلامت الکترونیک داشته است و من افتخار این را داشته ام که تقریبا از اواخر سال اول به تیم اکسون ملحق شوم.
او افزود: ما در اکسون تلاش میکنیم که بین پزشکان و بیماران در دنیای سلامت الکترونیک، ارتباطی هوشمند و حرفه ای ایجاد کنیم. پزشکان باید بتوانند بدون دغدغه و با سرعت بسیار بالایی پرونده سلامت بیماران و به طور کلی پروسه طبابت خود را مدیریت کنند و در طرف دیگر بیمار از این ارتباط با کیفیت منتفع خواهد شد. به این ترتیب ما با طراحی راه حل هایی در حوزه سلامت دیجیتال، به دنبال ارتقای کیفیت درمان و سلامت در سطح جامعه هستیم.
دکتر شهابی در ادامه از تجربیات واقعی اکسون و چالش ها و راه حل های این کسب و کار در مسیر ۲ ساله توسعه اش گفت. او تاب آوری و عملکرد چابک را از عوامل موفقیت برای بقا و غلبه بر ابهام و شکنندگی کسب و کار دانست.
شهابی با اشاره به برگزاری رویداد اولین ایده بازار سلامت که توسط مرکز منش سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد گفت: حضور در استارتاپ ویکندهای سلامت در دوران دانشجویی، اولین تجربه من در زمینه کارآفرینی و دنیای سلامت الکترونیک بود. با رسیدن قطار کارآفرینی و سلامت دیجیتال به ایران، من بسیار علاقه مند بودم که بخشی از مسیر سرعت بخشیدن به این اتفاق باشم.
این داروساز در ارتباط با برگزاری رویدادهایی مثل ایده بازار سلامت نیز گفت: حضور دانشجویان در چنین فضاهایی قبل از ورود به کسب و کار برای آنها بسیار مفید است چرا که با ایجاد تجربه ارزشمند، از ابهام آنها در مسیر تصمیمی گیری کم میکند و باعث میشود آنها بدانند در کدام بخش میتوانند موثر تر واقع شوند.
او در پاسخ به سوالی در خصوص نقش شتابدهنده هایی مثل مرکز منش گفت: شتابدهنده ها با کمکهای خود بسیار میتوانند فرصتی برای استارتاپ ها فراهم کنند تا آنها بتوانند به مرحله MVP و یا فراتر از آن برسند. استارتاپها در مراحل اولیه بسیار آسیب پذیر و شکنندهاند؛ شرایط مالی و بیرونی به راحتی میتواند بقای آنها را به خطر بیندازد. اما حضور یک شتابدهنده میتواند کمککننده باشد تا استارتاپها از این شرایط دشوار خارج شوند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید