برگزاری مرحله دوم کارگاه آموزشی CRM
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، واحد منابع انسانی در راستای ارتقاء عملکرد پرسنل مراکز درمانی و افزایش دانش و مهارت افراد در موضوعات CRM مدیریت ارتباط با مشتریان، اقدام به برگزاری...
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، واحد منابع انسانی در راستای ارتقاء عملکرد پرسنل مراکز درمانی و افزایش دانش و مهارت افراد در موضوعات CRM مدیریت ارتباط با مشتریان، اقدام به برگزاری مجموعه کارگاه های آموزشی تحت همین عنوان نموده است و پس از برگزاری دو کارگاه آموزشی موثر و موفقیت آمیز برای پرسنل مراکز دندانپزشکی ابوریحان و هفت تیر، مرحله دوم این کارگاه ها جهت سایر پرسنل پذیرش و کلینیک های درمانی شامل: لیزر( کلینیک پوست و مو )، درمان در منزل، زخم ( درمانگاه زخم ) و ترمیم بافت، آسم و آلرژی و واریس در روز جمعه مورخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد که این برنامه در غالب آموزش های ضمن خدمت پرسنل با ارائه گواهینامه های پایان دوره می باشد. ارزیابی شرکت کنندگان قبل و بعد از دوره و تاثیر آموزش ها در ادامه عملکرد مراکز با افزایش راندمان و بازدهی آنها از اهداف این دوره ها می باشد.
هیچ نظر! یکی از اولین.