سومین کارگاه دوره آموزشی جویا
سومین کارگاه دوره آموزشی جویا در نیمسال تحصیلی جاری، به همت کانون آموزش و پژوهش معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگار ایسنا از دفتر جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران؛ دوره آموزشی بلندمدت جویا با هدف انتقال دانش و توانمندسازی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در جهت کمک به امور […]
سومین کارگاه دوره آموزشی جویا در نیمسال تحصیلی جاری، به همت کانون آموزش و پژوهش معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا از دفتر جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران؛ دوره آموزشی بلندمدت جویا با هدف انتقال دانش و توانمندسازی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در جهت کمک به امور آموزشی و پژوهشی آنها و منطبق با دانش و فناوری های جدید روز برگزار شد.
در سومین کارگاه این دوره با موضوع «جستجو رد منابع پزشکی و endnote»، آقای تولایی از دانشجویان رشته پزشکی این دانشگاه، به ارائه مباحث این کارگاه پرداخت. وی در زمینه جستجو در منابع به مباحث pubmed (تعریف، نحوه محدود کردن جستجو، توضیحات کلی مقالهنویسی، نحوه تشخیص مقالات فارسی، انگلیسی و تفکیک آنها و…) و sid و توضیحات آن اشاره کرد.
وی همچنین با عنوان روش دیگر جستجو یعنی endnote، به توضیحات لازم در خصوص نحوه وارد کردن منبع به صورت دستی و از طریق سایت، نحوه وارد کردن منبع از endnote به صورت انلاین، نحوه ارجاع به یک سایت از طریق endnote و استفاده از برنامه word برای ارجاع دهی و نحوه انجام آن پرداخت و دانشجویان نیز به صورت عملی به تمرینات مختص این کارگاه اقدام کردند.
لازم به ذکر است این دوره آموزشی، به مدت ۲ هفته دیگر و با موضوعات: روش تحقیق و مقاله نویسی ادامه خواهد داشت.
سومین کارگاه دوره آموزشی جویا در نیمسال تحصیلی جاری، به همت کانون آموزش و پژوهش معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمویم جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران؛ دوره آموزشی بلندمدت جویا با هدف انتقال دانش و توانمندسازی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در جهت کمک به امور آموزشی و پژوهشی آنها و منطبق با دانش و فناوری های جدید روز است.
در سومین کارگاه این دوره با موضوع «جستجو رد منابع پزشکی و endnote»، آقای تولایی از دانشجویان رشته پزشکی این دانشگاه، به ارائه مباحث این کارگاه پرداخت. وی در زمینه جستجو در منابع به مباحث pubmed (تعریف، نحوه محدود کردن جستجو، توضیحات کلی مقالهنویسی، نحوه تشخیص مقالات فارسی، انگلیسی و تفکیک آنها و…) و sid و توضیحات آن اشاره کرد.
وی همچنین با عنوان روش دیگر جستجو یعنی endnote، به توضیحات لازم در خصوص نحوه وارد کردن منبع به صورت دستی و از طریق سایت، نحوه وارد کردن منبع از endnote به صورت انلاین، نحوه ارجاع به یک سایت از طریق endnote و استفاده از برنامه word برای ارجاع دهی و نحوه انجام آن پرداخت و دانشجویان نیز به صورت عملی به تمرینات مختص این کارگاه اقدام کردند.
لازم به ذکر است این دوره آموزشی، به مدت ۲ هفته دیگر و با موضوعات: روش تحقیق و مقاله نویسی ادامه خواهد داشت.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید