افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1442 Sunday, 20 June , 2021 ساعت ×
 ویژگی روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران انعکاس فعالیت های عالمان دانشگاه است
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
بازدید 82
1
گرامیداشت روز روابط عمومی از سوی ریاست سازمان جهاد علوم پزشکی تهران

دکتر مسعود حبیبی رئیس سازمان جهاد علوم پزشکی تهران روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت به مناسبت روز روابط عمومی با حضور در دفتر روابط عمومی سازمان و اهدای گل به اعضای این مجموعه این روز را گرامی داشت. به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، رئیس سازمان با بیان اینکه رابط عمومی هر مجموعه […]

پ
پ

دکتر مسعود حبیبی رئیس سازمان جهاد علوم پزشکی تهران روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت به مناسبت روز روابط عمومی با حضور در دفتر روابط عمومی سازمان و اهدای گل به اعضای این مجموعه این روز را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، رئیس سازمان با بیان اینکه رابط عمومی هر مجموعه منعکس کننده اتفاقات درون هر مجموعه است گفت: انعکاس فعالیت های مجموعه ای مثل جهاد دانشگاهی از سوی روابط عمومی به واسطه تنوع فعالیت های این سازمان بسیار اثربخش است.

او با تاکید بر بهره مندی از تکنولوژی های روز حوزه ارتباطات، روابط عمومی و فضای مجازی گفت: روابط عمومی بروز دهنده فعالیت های عالمان و فعالیت های علمی آن‌هاست که دغدغه تولید و نشر علم دارند. این ویژگی بارزی است که روابط عمومی ما در دانشگاه مادر علوم پزشکی ایفا می کند.

حبیبی افزود: یکی از کارهای دیگر روابط عمومی‌ها گرفتن بازخورد از مردم و انعکاس آن به مجموعه برای تقویت فعالیت هاست. در مجموع مهمترین ویژگی که یک روابط عمومی باید داشته باشد دوست داشتن انسان هاست اگر این ویژگی وجود داشته باشد ارتباط خوبی شکل خواهد گرفت.

رئیس سازمان در پایان کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان در بین روابط عمومی مجموعه جهاد دانشگاهی کشور را به تک تک اعضای روابط عمومی سازمان تبریک گفت و از زحمات آنها تشکر کرد.

گفتنی است ابوالفضل امینی هرندی مدیریت روابط عمومی سازمان، خدیجه ساده مسئولیت انتشارات، زهرا ترابی مسئولیت برگزاری مراسم‌های سازمان، عطیه گودرزی مسئول سایت اصلی سازمان و سایت های زیرمجموعه، محمدحسین سروش مسئولیت فضای مجازی و کیاوش حافظی مسئولیت خبرگزاری ایسنا (واحد علوم پزشکی تهران) را عهده دار هستند..

تولید محتوای مناسب و باکیفیت، انعکاس به‌موقع اخبار فعالیت‌ها و دستاوردهای واحد سازمانی، خلق ایده‌های جدید در تولید محصولات سمعی و بصری، برگزاری مناسب رویدادها و بازنمایی توانمندی‌های واحد سازمانی، حضور موثر در شبکه‌های اجتماعی و بهره‌گیری مناسب از دیگر ابزارهای ارتباطی، تعامل مناسب در پیشبرد اقدامات هماهنگ رسانه‌ای و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی جهاددانشگاهی و… ازجمله مهم‌ترین معیارهای انتخاب روابط عمومی‌های برتر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.