برگزاری کارگاه آموزشی CRM
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، واحد منابع انسانی در راستای ارتقاء عملکرد پرسنل مراکز درمانی آموزشی و افزایش دانش و مهارتی افراد در موضوعات CRM مدیریت و ارتباط با مشتریان مجموعه کارگاه های آموزشی تحت همین عنوان آغاز نموده است و تا به حال دو کارگاه آموزشی برای پرسنل مراکز دندانپزشکی ابوریحان […]
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، واحد منابع انسانی در راستای ارتقاء عملکرد پرسنل مراکز درمانی آموزشی و افزایش دانش و مهارتی افراد در موضوعات CRM مدیریت و ارتباط با مشتریان مجموعه کارگاه های آموزشی تحت همین عنوان آغاز نموده است و تا به حال دو کارگاه آموزشی برای پرسنل مراکز دندانپزشکی ابوریحان و هفت تیر برگزار شده که این برنامه در غالب آموزش های ضمن خدمت پرسنل با ارائه گواهینامه های پایان دوره می باشد. ارزیابی شرکت کنندگان قبل و بعد از دوره و تاثیر آموزش ها در ادامه عملکرد مراکز با افزایش راندمان و بازدهی آنها از اهداف این دوره ها می باشد. لازم به ذکر است این کارگاه برای تمامی پرسنل مراکز و مدیران داخلی آنها ادامه دارد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید